EVOLVE: Educatie pentru Locuri de Munca prin Evolutie si Actualizare Tehnologica 

Titlul proiectului: EVOLVE: Educatie pentru Locuri de Munca prin Evolutie si Actualizare Tehnologica
Cod SMIS: 316255
Beneficiar: ADAF-Asociatia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Feminin
Data de incepere: 01.09.2024
Perioada de implementare: 01.09.2024 – 28.02.2027
Valoarea totala: 4.957.351,60 lei
Surse de finantare: Cheltuieli totale nerambursabile: 4.213.748,86 lei ;
  
 

SCOPUL

 

Proiectul urmărește îmbunătățirea competențelor profesionale ale angajaților din regiunile Sud Muntenia si Sud-Est, oferindu-le oportunități reale de dezvoltare și adaptare la cerințele unei piețe a muncii în continuă schimbare. Într-o lume marcată de progres tehnologic rapid, actualizarea cunoștințelor și dobândirea de noi abilități devin elemente esențiale pentru menținerea și creșterea competitivității.

Prin participarea la programe de formare, 601 angajați vor avea acces la cursuri menite să le consolideze competențele, fie că este vorba de calificări specifice, dezvoltarea competențelor digitale sau instruirea pentru poziții de management. În paralel, serviciile personalizate de consiliere profesională îi vor ghida în alegerea celor mai potrivite direcții pentru cariera lor, oferindu-le sprijin și orientare.

 
 
GRUPUL TINTA:
 
  1. Format din 610 persoane, cu vârste între 18-64 ani.
  2. Angajați cu contract individual de muncă, normă întreagă sau parțială, inclusiv persoane în poziții de management.
  3. Angajați din întreprinderi publice sau private cu domiciliul/reședința în regiunea Sud-Muntenia si Sud-Est.
  4. Excluderi: angajații din instituții/autorități publice centrale sau locale și persoane juridice publice din sănătate și învățământ, precum și persoanele incluse în programul PNRR.
 
 
Condiții de eligibilitate
 
  1. Domiciliul/reședința în regiunea de implementare.
  2. Angajați cu contract individual de muncă (CIM).
  3. Vârsta minimă de 18 ani și sub 65 de ani.
  4. Nivel de formare minim ISCED 3 (educație secundară superioară).
  5. Maxim 60 de persoane din grupul țintă pot ocupa poziții de management, fără a avea calitatea de administrator/reprezentant legal.
 
Documentele de înscriere
  1. formular de inregistrare individuala a participantilor in grupul tinta
  2. cerere de inscriere/ declarative privind evitarea dublei finantari
  3. declaratia de consimtamant
  4. adeverinta de salariat / copie a contractului individual de munca / extras REVISAL
  5. copie carte de identitate
  6. copie certificat de nastere
  7. copie certificat de casatorie (daca este cazul)
  8. copie ultima diploma de studii
  9. alte documente relevante solicitate de membri echipei de proiect.
  
 
OBIECTIVUL GENERAL:
 
 
Obiectivul general al proiectului consta in imbunatatirea competentelor a 601 angajati (18-64 ani), din regiunile Sud Muntenia SI Sud Est, prin participarea acestora la programe de formare de actualizare a competentelor specifice ca urmare a evolutiilor tehnologice rapide si a aparitiei de noi competente prin actiuni relevante pentru piata fortei de munca si care sa faciliteze accesul la un loc de munca sau pastrarea unui loc de munca.
 
 
OBIECTIVE SPECIFICE:
  

O.S.1: Cresterea gradului de constientizare a 700 de angajati si angajatori din regiunile Sud-Muntenia, Sud Est si Centru asupra importantei formarii profesionale continue prin dezvoltarea si implementarea unei campanii online.

O.S.2: Sprijinirea evolutiei profesionale a 601 angajati prin servicii personalizate de consiliere profesionala in concordanta cu schimbarile tehnologice rapide si a aparitiei de noi competente.

O.S.3: Imbunatatirea competentelor specifice a 601 angajati, inclusiv persoane care ocupa pozitii de management, prin participarea acestora la programe de formare profesionala continua.

 
 
 REZULTATE PROIECT
 

A1.1 – Conștientizare și promovare
🔹 R1: 1 campanie online de conștientizare a angajaților și angajatorilor privind importanța participării la FPC
🔹 R2: 700 de angajați și angajatori conștientizați asupra importanței formării profesionale continue

A2.1 – Consiliere profesională
🔹 R3: 601 angajați consiliați profesional
🔹 R4: 601 dosare de consiliere profesională realizate

A3.1 – Programe de formare profesională
🔹 R5: 601 angajați participanți la programe de formare profesională
🔹 R6: 80 angajați participanți la cursuri de calificare nivel 2 „Lucrător Comercial”
🔹 R7: 101 angajați participanți la programe de formare a competențelor digitale de bază
🔹 R8: 60 persoane care ocupă poziții de management instruite în cadrul cursului „Manager operațional”
🔹 R9: 360 angajați participanți la cursuri informale (Responsabil G.D.P.R., formare competențe digitale avansate)

A4.1 – Implementare și monitorizare
🔹 R10: 1 procedură de implementare, coordonare, monitorizare și control elaborată
🔹 R11: 1 proiect implementat și finalizat

A5.1 – Promovare și diseminare
🔹 R12: 1 comunicat de presă publicat la începutul proiectului
🔹 R13: 1 comunicat de presă publicat la finalul proiectului
🔹 R14: 2 afișe A3 realizate

 
 
ACTIVITATI
 
Activitate: A1: Organizarea si derularea unei campanii online de constientizare a angajatilor si angajatorilor privind importanta participarii la programele de formare profesionala continua
 

A1.1 Constientizarea a 700 de angajati si angajatori privind importanta articiparii la FPC
A1.2 Recrutarea, selectia si mentinerea a 601 persoane in grupul tinta

Activitate: A2: Consilierea profesionala a 601 angajati pentru incurajarea participarii la programele de FPC, inclusiv in legatura directa cu dezvoltarea carierei si aparitiei de noi competente pe piata muncii

A2.1 Organizarea si derularea de sesiuni de consiliere profesionala pentru 601 persoane din grupul tinta

Activitate: A3: Derularea de programe de formare profesionala pentru 601 angajati, inclusiv persoane care ocupa pozitii de management

A3.1 Organizarea si derularea de programe FPC pentru 601 persoane din grupul tinta

Activitate: 4. Managementul proiectului

A4.1 Managementul proiectului
A4.2. Coordonarea activitatilor aferente Partenerului 1

Activitate: 5. Informare si publicitate, inclusiv cheltuieli indirecte

A5.1 Informare si publicitate, inclusiv cheltuieli indirecte aferente Solicitantului
A5.2. Informare si publicitate, inclusiv cheltuieli indirecte aferente Partenerului 1

 
Înscrie-te acum în acest proiect și descoperă noi oportunități de dezvoltare! Este șansa de a învăța lucruri noi, de a avansa pe plan profesional. Fa primul pas, apasă pe linkul de inscriere!

© Copyright ADAF. Toate drepturile rezervate